Papatyam9096 benim kızım da emiyordu. Söylediğiniz gibi geceleri yarım saatte bile kalktığı oluyordu açlıktan bile değil keyiften emzik niyetine gündüzleri de memede uyuyordu. Bende bunalıyordum 2 yaşına kadar her gece uykusuz geçirdim diyebilirim. Olur olmadık yerde emmek istiyordu. Yakama yapışıyordu. Ailemde bana bıraktır diyordu ama vicdanım el vermedi bu günler gelmeyecek geri sabrettim. 22 aylık kızım 1 aydır emmeyi kestim zaten sinyal veriyorlar. Kızım gündüz az istemeye başladı bende bi anda kestim ve şansıma sadece ilk gün ağladı gece sonrasında gayet sakin geçti ve artık hiç uyanmıyor. Demem o ki sabret derim evet zor ama evlat kimi de emzirmek için neler yapıyor dedim kendime. Yine en iyisini sen bilirsin annesi olarak. Çünkü yeri geliyorlar hasta oluyorlar, diş derdi oluyor iştahsızlık oluyor en azından süt emiyor diyordum. Çevremde herkes çok şaşırdı kızımın bu denli rahat bi şekilde emmeyi sonlandırdığımıza ben bile şaşırdım çünkü bütün gece memeyi emzik niyetine ağzında tuttuğunu biliyorum. Benim kızım bebekliğinden beri hiç mama kullanmadı. Allah yardımcın olsun inşallah 💖