Evet kızlar bizde bırakmaya karar verdik bugün 4. Gün memede uyuduğu için uykuya geçişleri çok çok zor oluyor. Sizler neler yaptınız yapıyorsunuz bu konuda bilgi paylaşımı yapalım. Mesela yatmadan ne veriyorsunuz ne yapmamız lazım Öner’leriniz fikirleriniz denediğiniz ve faydalı olan şeyleri yazarsanız sevinirim teşekkürler şimdiden yarışmacı arkadaşlara başarılar 😂