busekarann yadırgamayin ama benim bebeğimde beş aylıkken öyle oldu belki kollarını falan çok tutup çekiyoruz ondan veya enfeksiyon olabilir diye doktora götürdüm damla verdi geçmedi sonra eski bı komsumuza rastaldik baktı gözlerine göz kemiği düsmüş dedi elini bebeğimin ağzına koydu üst damagina bişey yaptı ve tamam dedi inanır mısın iki güne biseyi kalmadi bebeğimin . Ayreten şunu da söylim bebeğin kolundan çekiştirip kaldırmak ta gözlerini sişirebilir