seymafur 28 günlük bebeğim var ve sezeryan ile doğum yaptım ağdaya şimdi gitsem olur mu yada ne zaman yaptırsam olur ağdayı
zeynptgb seymafur 14, aylık.2.sezeryanim var ve kendime yapayım dedim acayip kötü oldum dikisinize yakın yere atmasın agdayi yada dikkat edin
9895 Doktorum 2 aydan önce önermiyorum demişti. Dikiş yeri dışardan iyileşsede içerden iyileşme süreci daha uzun 🤷🏼♀️ tehlikeli olabilir tabi ama siz kendinizi iyi hissettiğinizde yaptırabilirsiniz
SuMisalii seymafur doğumdan 2 ay sonra gitmiştim ufak tefek sızlamalar oldu ama onun dışında bir sorun yoktu.