metehansmomm K2C2 merhaba benim oğlumun sırtında da böyle benek benek vardı doktorumuz nemsiz kalmış demişti. Ecowell öneririm doğal içerikli nemlendirici ben çok faydasını gördüm
Zamnsz K2C2 burada beklim benim oglandada cikmis ayak dirseginin yaninda 6 yasinda kasinmiyor agrimiyorda 🤔
Deletedmom_984 Çok sık mı yıkıyorsunuz? Havalar bir anda soğudu ya acaba nemsiz mi kaldı kurumuş gibi. Temiz içerikli bir nemlendiriciniz varsa ufak bir yere sürseniz belki fayda eder
K2C2 Deletedmom_984 hayır aslında artık çok sık yıkamıyorum 3-4 güne bir. Öneriniz var mı temiz içerikli benekler için nemlendirici
Zamnsz K2C2 sanmam benimki büyük derdi bi kac gun oldu goreli sicramadida komtrol ediyorum buyume kuculmede yok🤔
metehansmomm Zamnsz düzenli nemlendirince geçti. İlk zamanlar sabah akşam sürdüm tüm vücuduna sonra sadece akşamları kullandım geçmişti. Havalar soğuyor yine başlar cildi kurumaya yaz geldi diye bırakmıştım kremi sürmeyi