Merhaba arkadaşlar çocuğu benim gibi çok sık hastalanan var mı artık bunaldım her 2 aya bi hasta 3 kez ishal kusma oldu bir buçuk 2 ay arayla suan yine bu durumda artı boğazları kızarmış dedi doktor bugün acilde yine ilaca dayandık pazartesiye sıra aldım bugün doktkrada dedim ya acaba doktor bey ben mi iyi bakmıyorum ? Çok sık hastalanıyor diye polikiblerden kan ve vitamin değerlerine baktırın çocuk bu hastalanarak büyüyecek dedi geçti ama artık isyan olmasın yoruldum da
Beslenmesıne de dikkat ediyorum bal sarımsak kürü de veriyordum sürekli ne biliyim meyve sebze yediriyorum ama neden böyle anlamış değilim modum da çok düşük öyle işte sizin de bebeleriniz sık hastalanır mı inşallah kimsenin kuzusu hastalanmaz ama sormak istedim