Kubracigimm kytx ben kullanıyorum , e devletten pasaportunuza işletiyorsunuz. Belli bir bedeli var onu ödeyince telefon sizin adınıza kayıtlı olmuş oluyor , sıkıntısız kullanabilirsiniz. Benimki kimliğe işlendi hatta , sıkıntı olmadı.
Minmini kytx ben kullanıyorum. Kaydettikten sonra bir sıkıntı olmuyor. Dikkate edeceğiniz husus hangi isme pasaporta kayıtlıysa kullanacağınız hat da o kişinin üzerine olmalı. Mesela benim telefonum eşimin pasaportuna kayıtlı o yüzden hattımı da onun üstüne taşıdık. 2 yıl olacak sorunsuz kullanıyorum.
biroglanannesii1 kytx E devlete giriyorsunuz tüm istenilen bilgileri yazıyorsunuz ödemeyi yapıyorsunuz acıliyor canım sonra bir sorun olmaz. Ama sadece araştırın ödeme kayıttan önce yapiliyor diye hatırlıyorum. Ona bir bakın.
Bhr28 kytx aynı işlemi geçen sene yaptım . Telefon hattı sahibi ve pasaport sahibi aynı olmalı . Eşim de aynı şekilde yaptı. Kimlik üzerine işletme kısmını anlayamadım . Belki de kendi üzerine , sizin kullanacağınız bir hat almaktan bahsetmiş ya da hattınızı o kişinin üzerine taşıma işlemini yapmaktan bahsetmiş olabilir .