urasim10 oğlum şuan 2buçuk yaşında hala emmeye devam ediyor bir türlü sonlandıramadık,doğduğundan beri sadece sol memeyi emiyor ucu pek yakında yere değecek söyliceklerim bu kadar😄yaşına kadar da hiç bir kilo sıkıntısı olmadı prematüre olmasına rağmen çok çok küçük bir bebekti tek meme diye düşünme arz talep gibi düşün emdikçe ona yetecek hale geliyor tek memedeki süt 😍