haticerva06 Kızlar eşimin anneannesi almanyadan bu markadan bebek ürünleri göndermiş.şampuan krem pudra vs. Yani markayı öncedende azda olsa duymuştum ama içeriği nasıl bilmiyorum kullanabilirmiyim kızım 4 aylık
ArvenMom haticerva06 bizim burda kullanan memnun olanlar var kullanmadım hiç kızıma o yüzden çok yorum yapamıyorum üstte kalsın