32 aylık oğlum var 10 gündür tuvalet eğitimi veriyorum çişi çok güzel öğrendi. Ama kaka kabus oldu bize. İki defa ilk günler altına yaptı sonrasıda 2 gün kaka yapmadı gece istifra etti acile götürdüm film çekildi bağırsakları tıkanmış. Doktoru ilk başta bi sıkıntı mı var diye takip etti. Lavman yapıldı ama bir gün bile yapmasa tıkanıyo. En son yine gittik doktor tamamen psikolojik dedi. Korktuğu için yapmıyor dedi. Asla yapmıyor. İlaç verdi doktor. Nasıl aşıcam bunu artık sürekli karnım ağrıyor diyo. Zevk almıyor hiçbir şeyden. Mutsuz halde ve karnı taş gibi. Lütfen akıl verin yaşayan oldu mu bu durumu