asilnazli 1 haftalik bebegim alt degistirirken çok ağlıyor. Kendini güvensiz hissediyor biliyorum ama biraz olsun onu rahatlatmak için neler yapabilirim?eve geldigimizden beri ayni muzigi açıyorum zamanla alışsın diye.😊 Önerilerinizi merak ediyorum
alexab asilnazli zamanla alışılıyor benim kızımda öyleydi 4 aylıkken artık altının alınacağınu anlıyordu ağlamıyordu
meleka234 Benim kızımda öyleydim ağlamaktan sesi kısılmıştı artık o derece. Bi süre sonra geçiyor ama. Olabildiğince hızlı halletmeye çalışın