Elfidam Bizimkisi 55 gunluk. Yaklasik 1aydir hep huysuz sanirim Koliik bebek. Bu atak haftasinda daha mi kitu olacagiz yoksa kendimizi uykuya mi vericez cok merak ediyorum umarim hersey yoluna girmis olur bu haftalarda 🙏🙏🙏🙏
deleted2310 Urasin_annesi harika haftalar diye bir uygulama var dünya çapında çok başarılı bir uygulama tavsiye ederim
Arelll Urasin_annesi burda bi post açmışlar 2. Ay aşısı sonrası diye acaba onunla da bi ilgisi var mı ?
NurR Arelll bizim şuan 1 aylık atak zamanı bitmesine 15 gün var ve tüm huyları biranda değişti emmiyor uyumuyor kucakta bile durmuyor sabırla sürenin sona ermesini beklemekten başka çare yok 🤷♀️
TZA [bilinmeyen] ayyy evet boncuk boncuk açıyorlar gözlerini bi göz göze gelsen uyku dağılcak kikir kikir gülüyıruz 😄