Arkadaşlar merhaba 30 Mayıs Çarşamba günü saat 9 gibi doğum yaptım. Uygulamaya güne bugün 39. Gün ama çarşambayı sayarsak 40. Gün biz bugün kırkımızı uçurduk ama tereddüt kaldı içimizde olmazsa yarın da kırklanıveririz artık 😂 Hangisi 40. Gün bugün mü yarın mı