Kaç aylık bebeğiniz ben 7 defa bindim bebeğimle hiç sorun yaşamadık. Uyku saati yakınsa uçak süresine binmeden uyutmayın uçakta uyutursunuz. İnişte kalkışta emzirin basınç olabiliyor. Büyükse zaten oyuncakla yiyecekle vs oyalarsınız. Küçükse de uğultudan uyuyakalıyor genelde