Aydakisiyahedicikk corapla yatırılmaz diyorlar ama şu dönemlerde havalar soğumaya başlamış oluyor ama evde kombi vs henüz yakılmıyor sabaha karşı serin oluyor ve çorapsız olduğu zaman benim içim rahat etmiyor çünkü üstünü ben ne kadar örtsemde o hep açıyor, ben çorap giydiriyorum pijamasını da içine sokuyorum valla. 33 buçuk aylık.