Rscb duyduklarımı söylüyorum bizzat yetkili ve mağdur arasında geçen konuşma
Ağır hasarlı bi ev için ((ki merdivenleri yıkılmış eve giriş yok)) siz evinizi tutun eşylar cıkarılı
Eeee BJ adam hangi parayla ev tutacak? Eşyalar anca vinç yardımı ile alınmalı çünkü eve giriş çıkış yok camdan eşyaları çıkarmaları gerek
Bu adamlarda vinç kiralayacak para da yok ev kiralayacak parada
Diğer bi olay. Orta hasarlı bi ev için soruldu bu eve tadilat için para verilecek mi? Hayır sadece ağır hasarlı evlere yardım yapılıyor
Ve daha birsütü böyle örnekler vardır eminim. Bunlar sadece benim şahit olduklarım