Oğlum 6 buçuk aylık geçen haftadan bu yana hasta ve iyileşmiyor nezle olmuştu ilerlemiş bugün buhara başlattı doktor, buhar verirken avazı çıktığı kadar bağırarak ağladı ve ağlaya ağlaya uyudu kaldı. Yatarken sürekli terliyor çare bulamadım zıbın giydiriyorum tulumun içine terliyor zıbını çıkarıyorum yine terliyor, örtü ortemiyorum gece görmem yüzüne çeker diye korkuyorum, belki de bu yüzden iyileşmiyor önce terliyor sonra üşüyor, akşam üzeri hıçkıra hıçkıra ağlıyor altı temiz karnı tok daha yarım saat önce emdi diyordum meğer doymamış sütüm yetmemiş mama verince içti hemde hepsini. Ben neden iyi bir anne olamıyorum neden evladım sürekli ağlıyor neden başaramiyorum hatayı nerde yapıyorum 😔😥