Kızlar malum artık kış ayına giriyoruz benim de 2 tane bebeğim var ve ben çamaşır kurutma makinesi almak istiyorum biraz araştırma yaptım fakat kafam çok karıştı yoğuşturmalı mı ısı pompalı mı almalıyım hangi marka fiyat performansı açısından daha iyi yarın gidip bakacağız bana fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi yazın lütfen 🙏