Allah kolaylık versin inşaAllah rahat bi yolculuk yaparsınız. Belki yolun etkisiyle çok rahatsız olmaz içinizi ferah tutun. Bizde 40 ı çıkınca yola çıkcaz ekimin 20 si gibi. Bende nasıl olur hasta falan etmeyiz inşaAllah diye dua ediyorum. Ama Allah bir kolaylığını verir inşaAllah