Ben boyattım 1 sene olacak hiç bir şey olmadı. Kendiniz yapacaksanız oldukça zahmetli zeminin gerçek anlamda tertemiz olması gerekiyor, yapan kadın benim temizlediğim yerin üzerine tekrar temizledi çünkü benim farkedemediğim silikon kalıntıları varmış boya da silikonlu yüzeyde kesinlikle tutmuyor. O yüzdem baya iyi bi temizlik yapmanız gerekir. Aquacool trend boya ile boyama yaptı. Şuan oldukça memnunum. Duvarlarda kararan derz aralarım bile artık küf tutmuyor. Boya baya iyiymiş