6 aylık bebeğim. 6 aydır ama her gece uykusuna geçerken ağlıyor. Şimdide ağlayarak uyumadı yetmiyormuş gibi uyanıp birdaha uyumuyor yine ağlıyor. Diş dicem ama 6 aydır mı diş ? Her türlü uyku konforunu sağlamaya çalışıyorum. Rutine sadık kalıyorum. Gündüz uykularına dikkat ediyorum. Uyku aralıklarına aynı şekilde dikkat ediyorum. Ama bir türlü çözemedim. Acaba buna mı alıştı ? Ağlayarak uyumak huy mu oldu bu çocukta çözemedim. Ama her gece uykusu hem ona hem bana işkence resmen. Akıl verin bana yada teselli 😭 hep böyle mi olucak bu