Kizlar merhaba 6 aylık olduk ama kızım nerdeyse çok sessiz ya sesi çok cikmiyor güldüğünde kıkırdar aşırı guleryuzlu herkese güler ben sesi çıksın istiyorum bir cikti mi hep cikiyor çığlık yada ses çıkarıyor ama çıkarmadı mi hiç çıkarmıyor.nkrmal mi ya geç mi konuscak acaba yoksa bütün çocuklar mi bu aylarda böyle ilk çocuğum baballdama erken mi