Bebeğimin 4 gündür ateşi 39lara çıkıyor 2 kere doktora götürdüm kan ve corona testi yapıldı. Kanda az miktarda enfeksiyon çıktı viral olabilir dendi ama bu ateş can sıkıyor. Gün içinde en az ateş 38.2 hep 39lara kadar çıkıyor başınıza geldi mi? Başka ne olabilir