muge_anlii ay bunu yapmak daha çok hırcınlaştırır lütfen neden bi anne çocuğunu oyuncak atmakla tehdit etsin yapmayın anneden zorba olmaz şefkatli olmak lazım sarmak sarmalamak belki kardeş geliyor diye stresli kafasını böyle dağtıyor psikolojik olarak etkileniyordur belki kolay mı sanıyorsunuz onun için benimde şuan 5,5 yaşında oğlum 4,5 aylıkta bebeğim var biri bi yanımda biri diğer yanımda yatıyor odasında yatıyordu bebek gelince üzüldü ben onla yatıyorum diye konuştuk olmadı dedim gel beraber yatalım yatıyoruz mutlu bebeği uyutup hemen ona dönüp sarılıyorum ilgi full onlardayken hamilelik dahi olsa bölünüyor ilgi alaka ve bunu göğüslemeleri kolay olmuyor bide öyle bir yaş aralığı ki ne anlamayacak kadar bebekler ne anlayacak kadar çocuk tam ara boy yani o yüzden dikkat etmek lazım suyuna gitmek lazım bi çocuk yemek yemek istemiyor oyun oynamak istiyor diye tehdit edilmemeli seçenekler sunarak sanki ona bırakılıyormuş seçmek deyip çatışmamak lazım 🤷🏻♀️