Kizlar selam bir sey danismak istiyorum. Kizim krese gidiyor ve bir gun icin okulda ogleden sonra saat ikide anne ya da babayla etkinlik toplanti yapacaklarini soylediler. Ama o gun icin esim izin alamadi ve benim birde bebegim var ve dediler ki kardes kabul edemiyoruz bu yuzden ben cocugumu o gun okula gonderemicem. Ozel kres bu arada. Bende bu etkinligi haftaici aksam ya da haftasonu yapmaniz gerek mezmiydi diye sordum bu sefer boyle planlandi dediler sizce ne tepki vermeliyim bu saatte kim uygun olurda katilir ki ya da kardesi olup birakamayanlari dusunmeleri gerekmez miydi?