kezbanatalay Kızlar 4 gün sonra tam 6 aylık olacağız. Bir aydır sürekli gece uyanıyor bir iki dk emiyor geri uyuyor ya da sallanmadan uyumuyor. Diş ağrısından mıdır acaba? Eğer dişse bu ne zaman son bulacak bilen var mı?
bebegiminbesigicamdan kezbanatalay baş ucuna kesilmis sogan koyun burnunu acsin rahat nefes alir belki dah uzun uyur
Juniorozturk kezbanatalay gazdan uyanıyor olabilir gaz damlası kullanın bence. Gaz sancısı 4 ay sonra geçiyor diyolar hiç de geçmiyor 1.5 yaşına kadar neredeyse gaz problemi çektik çok çok uyanıyordu gece ağlıyordu çok şükür geçti ama erkek bebekler özellikle böyle maalesef
Juniorozturk kezbanatalay diş olduğunu düşünüyorsanız da dentigel sürün uyutmadan önce çok rahatlatmıştı bizi
kezbanatalay bebegiminbesigicamdan nefes alıp vermesinde herhangi bir sıkıntı yok sürekli uyanıyor sadece ağlıyor bazen