patastikof merhaba aynı sorunu ben de yaşadım. Doğum yaptığımda sütüm vardı fakat bebeğim memeyi alamıyodu, hemşire silikon uç önerdi. Bebeğim şuan 4 aylık hala silikon uç ile emiyor. Aslında bir kaç kere uçsuz vermeyi denediğimde ilk seferde alıyor ama sonra uç olmadığını farkedince memeyi bırakıyor. Açıkçası benim için anne sütünü alıyor olması önemli. Emsinde ister uç ile ister uç olmadan ne farkeder diye düşünüyorum.