Kızlar ben taze fasulyeyi bir türlü güzel yapamıyorum. Yerken kılçıkları ve bir de fasulye tanesinin kılçıkları geliyor ağza. Fasulye çok çok taze incecikse onlar güzel pişiyor ama içinde illaki biraz sert fasulyeler oluyor işte onlar dediğim gibi hiç yenmiyor. Bana bir tarif edecek yok mu ya nasıl güzel yapabilirim başkaları yapıyor yiyorum çok beğeniyorum ama tarif sormaya çekiniyorum açıkçası 😀