Arkadaşlar selam. Bebeğim 8 aylık. Ateşlendi ama sadece kafası ve boynu sıcak onun dışında vücudu soğuk. Soymam gerekiyor mu? Calpol verdim daha fazla çıkmıyor ateşi ama düşmüyor da. 37.5 da kaldi. Üç gün takip edip sonra mi yazayım doktora sizce ne yapmalıyım? Bir hafta önce 6. Hastalık denilen hastalıktan atlattık onun devamı değildir herhalde bir hafta oldu neredeyse bitmişti.