Mikisss benim 21 aylık ikizlerim var bazen odalarkna alıp dandini açıyorum ben ikizleri yatirana kadar o da yatıyor ama nadir 😀bu kışta öğlen uyusun istiyorum yoksa akşam erken yatıp gece kalkıyor bakalım olmadi sabah normalde 8 de kalkıyor 7 de kaldiravam bakalım belki duzelir