balcicegin_annesi İhtiyacıım varda benim yok alan memnun olan var mı kızlar tavlar eder misiniz ? Malum bebekli annelerin en çok da ihtiyacı bunlar oluyor yere dökül sil diğerleri ile biraz zor geliyor da 🤷♀️
NaimeYilmaz balcicegin_annesi Ben çok memnun kaldım. Her gün sil süpür yapıyorum zaten temizliğe nasıl katkısı oluyor o konu da çok yorum yapamam. Ama kesinlikle pratik. Suyu dökme derdi yok. Sadece kirli suyu boşaltmak arada temiz suya ilave su eklemek yetiyor.
balcicegin_annesi NaimeYilmaz A101 sen aldınız sizde dmi? Benim sanki orda gördüğüm iki kısımlıydı biri kirli diğeri temiz sanırım içiniaçmadım ama
NaimeYilmaz balcicegin_annesi 2 kısımlı ama şöyle oluyor, Biri temiz su girişi biri kurutma girişi. Yerleri sildiniz temiz suya sokacaksınız o sırada bi sıyırma işlemi oluyor moptakı kırler kirli su haznesine akıyor. Temiz suya karısmıyor.
balcicegin_annesi bireylulmeselesi_ gecen gün bizim a101 ede gördüm ama internetten de herkes alıyor vipahmet in sitesinden
16012018 Ben trenyoldan aldım 74 liraydı.vıp ahmet ürünü değil ama dünya plastikten aldım. Hangisini alırsanız alınmuhakakk alın. Mükemmel bir ürün