Kızlar ben oğluma bebelac gold kullanıyordum. Ama kilo almadığını fark edince aptalmile geçtm. Ama bebeğim çok huysuzlaştı sürekli ağlıyo kucakta durmak istiyor uykusu falan kalmadı. Acaba mama dan mı yoksa 4 . Ay atağı mı diş mi bilemiyorum. Mama degişimi düşünüyorum sizce hangisini almalymm