Oglum 9 aylik alt iki disi var ve suanda da ust iki disi yeni cikti surekli heryerimizi isiriyor ustumuze hirsla atliyor yuzumuzu kulagimizi ayagimizi elimizi kolumuzu nere olursa isirmaya calisiyor ama cok asiri derecede yapiyor bunu yılışık derler ya aynen öyle, koltukta otururken koltuktan tutup kalkiyor direk ayagimizi isiriyor saldiriyor resmen opemiyorum bile hemen isirmaya calisiyor hirsla, normal mi bu yoksa endiselenmelimiyim basina boyle bisey gelen var mi yada hala yaşayan akil verin lutfen