Kızlar bebeğim 16 aylık ve kısa zaman önce enfeksiyondan dolayı hastalandı ve ateşten dolayı ağzında yaralar çıktı. O süre zarfında hiç yemek yemek istemedi doktor da emzir sürekli deyince ,emzirdim .normalde gündüz 2 kere yatmadan ve sabaha karşı bir kere emiyordu ama şimdi değişti tamamen geceleri ayrı gündüzleri ayrı sürekli meme istiyor yemek önceden çok güzel yiyordu artık yemek yerken bile meme istiyor. Çok zorlanıyorum artık, var mı bu aylarda böyle sıkıntı yaşayan, lütfen yardımcı olur musunuz? 😔