tarcinlikurabiye Kızlar oğlumun bir şeyi yoktu bir anda hafif öksürük ve ateş başladı birkaç saat önce . 38 dereceydi , kıyafetini incelttim falan biraz düştü . Şu an 37.7. Şimdi süt içti , uyumadan önce dolven versem mi , oğlum 23 aylık
Ayse5100 tarcinlikurabiye canım bı yemek kaşığı ver dolveni bide 38 ve üzeri olduğunda ılık bı duş pamuklu ince kıyafet giydir. Sık sık ateşini kontrol et aynı seyrinde devam ediyorsa 4 saat sonra calpol ver dönüşümlü olarak. Hala düşmez yükselirse hastaneye götür çünkü Allah korusun ateş ihmale gelmez çok geçmiş olsun
kader539_ tarcinlikurabiye öksürük varsa genelde boğazda bir tahriş vs söz konusu demektir o yüzden süt vermeyin bakteri yapar boğazda .dolven verin ödem sökme özelliği var en azından rahatlar çocuk sorun olmaz günde 3 defa verebilirsin ben çok haşırneşir oldum bu şuruplarla cocupum cok sık hasta olurdu
tarcinlikurabiye Şimdi verdim 5cc dolven . 38 oldu yine ateşi . Kaç saate etkisini gösterir acaba , fitil mi versem diye düşündüm bi an
BalBocugum tarcinlikurabiye oğlunuz kaç kilo? Kilo/2 olarak vermeniz lazım az gelmiş olabilir. Birde inek sütü boğazda tam temizlenmediği zaman bu tür durumlarda boğaz enfeksiyonu tetikleye biliyor
BalBocugum tarcinlikurabiye ya 38.5 i bekleseydiniz yada 5.5 verseydiniz keşke böyle devam ederse acile gidin bence
tarcinlikurabiye Şu an alnından ölçüyorum 37.6 derece , şakakşarından ölçüyorum 38.3 derece . Neden öyle oluyor ki , solvent verdim bir saat önce ateşi her yerinde 38.5 tu
tarcinlikurabiye kader539_ yemek yemiyor iki gündür maalesef 😕 en sevdiği yemeklerden yapıyorum yemediği için hasta olduğundan zorlamıyorum süt ve meyve veriyorum o yüzden .Meyveyi seven oğlum meyveyi bile bir iki ısırık alıp bırakıyor