ervamina kahvepres Soğan sarımsak az tereyağında kavuruyorum patates havuç koyuyorum biraz zerdeçal atıyorum içine balığı fırında pişiriyorum temizleyip çorbayla karıştırıyorum taneli yiyemiyor daha o yüzden blender çekiyorum
kahvepres ervamina saol cnm deniyeyim o zmn bende bizimki taneli yiyebiliyor bugün somon yedirdim ama hamsi sevmiyor
muno112 Genetik faktör önemli biraz da. Benim bebeğim 33 haftalık doğdu o zaman boyu 48 cm idi. Kısalık bir durum yok bence daha gelişim cagindalar sonradan boy atarlar. Sağlıklı uzun ömürler versin rabbim
kahvepres ervamina kesinlikle ama insan deliriyor bizimkinde iştah sıfr ne yaparsam yemez bazen sinir oluyurum artık bir insan asla ackmazmı
melegim71 ervamina iyi degilmi. Boyu benim kizim 1 yasi 74 bitirdi suan 3 yasinda 95 cm ortalama yani sorun etmeyin azda olsa uzuyorsa uzar mutlaka
mihrabebis Benim kızım da öyle bütün tahlillerini yaptık hormon testi,kemik testi bile şuan da 11 aylık.Hiçbir sıkıntı çıkmadı çok şükür.Eşim ve ben de kısa değiliz ama neden öyle anlamadık.Takip edicez şuan çok küçükmüş takip yeterliymiş
melegim71 ervamina takmayin genetiktir bianda atar gayet normal geldi benimjide 45 dogmustu misal doktor normal diyodu
Poly-ana ervamina Canım ayına göre ortalama değil ama ortalamaya yakın bir boyu var kısa değil ki doktor da saçma sapan konuşmuş anne baba 180 olsa kısa dese anlarım da sizlerde ortalamaya yakın boydasınız genetiğini sizden alıyor çok normal erkek yaşlarda spora başlatırsanız eğer yüzme basketbol voleybol gibi muhakkak etki edecektir yetişkin dönemi boyunu
peri001 ervamina asıl boy uzaması için kabak çekirdeğini koymanız lazımdı mutlaka ekleyin öğünlerine💐
ervamina Poly-ana Yani minyon tipli bir bebek bende senin söylediğin gibi düşünüyorum tahliller de temiz artık büyüdükçe takip edeceğiz
kahvepres Poly-ana kesinlkle basketbol cok etki ediyor kendimden biliorum kücükken cok oynmyı severdim şuan evde uzun bir benim 😊
ervamina kahvepres Seni çok iyi anlıyorum aynı durumdayım diğer kızım çok iştahlıylı ne versem yerdi bu hiç bir yaptığımı neredeyse yemiyor üzülüyor insan