06mmo 2-3 haftadır balgamlı öksürük grip halsizlik var hastaneye gidiyorum tanı yok emzirdiğim için ilaç vermiyorlar dün tekrar gittim antibiyotik verdi 2 gündür de mide ağrısı ve guruldama yaşıyorum. Bu nasıl bir hastalık artık bunaldım
gencmom_ 06mmo bizde öyleyiz bana bronşit başlangıcı dedi Eşime boğazların iltahap kapmış dedi. Kızım içinde nezle başlangıcı dedi Ama yok böyle bişey
06mmo @“gencmom_”# gencmom_ covid gibi geliyor bana artık böyle grip falan olamaz koku yok tat da yok gibi neredeyse gidiyorum hastaneye tanıda yok
gencmom_ 06mmo bende gidicem bu gece 5 gün oldu ilaç fayda bile etmedi çok zor kalkamıyorum yerimden eşim desen öyle çocuk ayakta Bi 🥲