Busex 12 ay 2 haftalik iken anaokuluna basladi. İlk 3 gün oryantasyon ve sonrasında vedalaştık. 1 buçuk yildirda devamli gidiyor. 2 yaşa kaşar uykusu 7de kalkıp, 11-13 arasi uyuyp akşam 20.00 de uyurdu. Ama 2 yaştan sonra 22.den ince uyumuyor, 6.15de uyanıyor ve 1 saat öğle uykusu yapiyor.
Yemek yemeyi öğrendi, iletisim becerisi yaşla birlikte gelişti, sosyallesti, kıyafetlerini giyip çıkarmayı yapiyor. Giymede biraz yardım alıyor sadece, kalem tutmasi ve çizgileri değişti. Gibi gibi.. Okul rutinlerine sorunsuz katılıyor, evde de rutinlere uyuyor bu nedenle. Anaokuluna hala birgun kosa oynaya giderken başka bir gün ağlaya zırlayan gidiyor. Yani moduna göre. Bence olumsuz yönü kendisinin önüne geçmeye çalışanları engelliyor, bencillik var, cok fazla erkekler ve kendi yasitindan büyükler ile oynadığı için vurma ve itme gibi şiddet davranışları gelisti. Ama onlarida kimseye varamazsın, istemezsin özellikle kendinden küçükleri aslaa. Biri sana yapıyorsa stop! De ve git ogretmenine söyle diye tembihliyoruz. Okulda da zaten aynı tembihleme yapılıyor.