rana0234 Bebelac Gold mama aldım bebeğime ama kokusu bana bı değişik geldi.Kizlar Var mı aranızda kullanan?Birde karıştırınca çok fazla köpük oluyor.
sencokbiliyon rana0234 evet çok fazla köpük oluyor ben çalkalamak yerine biberonu çevirerek karışmasını sağlıyorum. Sma hipp de kullandım ama ekstra kötü bir koku almadım ben bebelactan.
denizse rana0234 bende Aptamil presyneo kullandım 6 ay şimdi Bebelac Gold kullanıyorum hemen hemen 2 aydır köpürme sebebi diğer mamalar ile aynı değil yoğurt gibi mayalama sistemi ile elde edilen bir mama yani kötü birsey değil içiniz rahat olsun normalde direk çalkalayın yazıyor hazirlama kısmında ama ben dairesel hareketlerle eritiyorum zaten Aptamil ile aynı fabrikada üretiliyor koku olarakta bana ağır gelmedi diğer mamalar gibi geldi
ymrrrr rana0234 bebekac gold bize en iyi gelen mama oldu ben mamayı hazırlayınca içinde kaşık yardımıyla karıştırıyorum asla köpürme olmuyor. Kokusu diğer mamalardan daha güzel tadı da hepsini denedik nerdeyse çünkü. Ama bi ara marketten aldığım bariz kokuyordu hemen değiştirdim eczane yada e bebekten alıyoruz .
Unicorn67 rana0234 ben kullanıyorum 1 senedir hiç ağır kokusu yok değişik kokuyor ama ağır değil aldığınız yerde fazla beklemiş olabilirmi önceden biri daha böyle bir post açmıştı e bebekten almıştı hatta geri götürüp sorucakti .ben çok memnunum
rana0234 denizse evet öyle okumuştum bir yerde.Sindirimi de kolaymış.Ama kokusu da var diğer mamalarda yok gibi o koku
denizse rana0234 aynen sindirim olarak daha kolay sindirimi ama kokusu beni rahatsız etmedi yani çok fark yok Aptamil presyneo ile sizin kullandığınız mama ile belki fark vardır bilemedim şimdi
ymrrrr Pirasalipuding canım sma optıpro kullandım bebeğimi mahvetti gaza iyi gelir dediler smacomforta geçtim çok kötü gaz kabız yaptı hippp organik combşıtic denedim mahvetti çocuğumu kıvrandı resmen. Doktor önerisiyle aptamile geçtim birde comformil kolik bebeklere özel kabız bebeklere özel mahvetti çocuğumu kokusu da iğrençti tadı da yeşil kakaya sebeb oldu ayrıca ishal gibi.. daha sonra doktorun tavsiyesiyle bebelac golda geçtik çok şükür ya tabi gazı oluyor çocuğumun ama diğer mamalara göre değil çok şükür rahatladı kabızlıgıda düzeldi
Gmzznrr rana0234 evet ama bebeğim onla hiç doymak bilmedi sma optipro ya geçtik maşallah onu sevdi ve doyuyor
Ccyyln rana0234 ben de kullanıyorum ama köpük olmuyor. Çalkalamıyorum ben kaşıkla karıştırıyorum. Doktor önerdi diğer türlü hız yapar dedi köpürdükçe
mommandboy hipp,sma comfort’a göre tadı da kokusu da bana göre çok çok daha güzel. demirimsi tat , koku yok aksine mamayı yapınca muhallebimsi bi koku oluşuyor🤤 ben de ya dairesel hareketlerle ya da kaşıkla karıştırıyorum.