-Lina- ya evet bende normalde sürekli bakarım ama dün şokta tavuk göğsü alacaktım aynı şekilde onunda tarihi bir gün sonra bitiyordu. Bugün oğlum hiç durmadı bakmak aklıma gelmedi üstelik indirimde falan da değildi 230 TL verdim bir geldim eve 3 gün sonra son tüketim tarihi. Birde 2 çocukla geri gidip nasıl iade edicem bilmiyorum resmen insanları kandırıyorlar