Ekran gösteriyor musunuz kaç aylıklar? Neler izliyorlar? Bazen çığlık atarak ağlıyor geçen en son gösterdim sustu. Ben anlamıyorum ne sorunu olduğunu. Oynuyorum oynuyorum sürekli sıkılıyor. Atak dönemi geçti. Dişi geliyor dişi için her şeyi aldım veriyorum daha çok ağlıyor. Gazı için probiyotik var. Emziriyorum yediklerime içtiklerime dikkat ediyorum. Dışarda susuyor bir de bebek şarkılarını izlerken. Ondan da bir süre sonra sıkılıyor. Bazen böyle bir huysuzluğu tutuyor tüm gün. Çok kötü hissediyorum açtığımda napacağım nasıl eyleyeceğim bilmiyorum. Geçen bir ara da tüm gün dışardaydım