Gulcannnn
Canım slikon uç ile emzirmeye devam edebilirsin bunda bir sakınca görmedi benim doktorum. Yeter ki sütünü alabilsin demişti. 4 buçuk aydır uç ile emziriyorum ben.
Ve kesinlikle sütüm azaldı yok gibi düşünme bunu düşünmek bile sütü azaltıyor.
Günde 3 litre su iç zamana yayarak.
Öğünlerini atlama, mutlu ol olumlu düşün her zaman.
BOZA, YEŞİL SOĞAN, HELVA, TAHİN, BULGUR gibi süt yapıcı şeylerden ye ve her ne yiyorsan süt olacak niyetiyle ye beynine süt sinyali gönder sürekli🌸