Hanımlar aranızda düz memur olarak görev yapan annelerim varsa eğer çalışma şartlarından,maaşlarından ve yerlerinden bahsedebilirler mi ?
Kendim sağlıkçıyım ama bölümümden atanmam zor gibi ben de düz memuriyet düşünüyorum bilgi verirseniz çok sevinirim