Mugerrr esma1012 ilki çok tutmadı ikinci de çok tutmayacak gibi. Bence sizinde öyle olur. Yani 6 aya kadar alışsa çok iyi olur sizin için bir tane daha bebeğiniz varmış
esma1012 Mugerrr ilki benim de tutmadı ya ama ondan bi zorluğum yoktu bunda gaz problemi var sürekli ağlıyor memede susturabiliyorum
mamabear_ esma1012 doktorlar 5-6 haftalık olana kadar vermeyin emmeyi öğrendikten sonra verin diyor ama o haftadan sonra da tutması zorlaşıyor ben doktorları dinlediğime pişman oldum açıkçası. İlk zamanlar merak edip emzik verdik 1-2 kere gayet tutuyordu şimdi 2 aylık oldu tutmuyor maalesef atıyor ağzından.
Kimsesiz39 esma1012 ver ne olacak ki bende verdim bisey olmaz sakinleştirir hep meme olmaz ki daka basi
esma1012 Kimsesiz39 sürekli sürekli olunca ister istemez bunaldım bir iş yapamıyorum ağlamasından dolayı
Oglusum26 esma1012 Ben 4 aya kadar hiç kullanmadım zaten oğlum istemiyordu. 4 aylıkken bir denedim emdi bende genelde vermeye çalışıyorum ve çok rahat oluyor. Arada veriyorum uyusun diye o kadar.
barlassko esma1012 ben doğduğunda vermiştim tutuyordu sonra bi anda tutmamaya başladı bazen arada veriyorum azcık tutuyo bırakıyo ben emzik emmiyor diye zorlanmıyorum açıkcası tutmuyorsa çok da gerekli birşey değil zorlamamak gerekiyor. Her bebek bir olmuyor
esma1012 barlassko şu gaz problemi geçene kadar tutsa yeterli benim için evde bir tane daha bebeğim var 17 aylık bi bakıma kolaylık olsun diye kullanmak istiyorum zorlanıyorum şuan
esma1012 aysenura 1 yaşından sonra verilmemesi gerekiyor diye biliyorum ki bende o zamana kadar vermeyi düşünmüyorum
haticerva06 esma1012 tabiki kullanmalısınız.aşırı kolaylık oluyor. Diş ve çene yapısını bozduğu fln yok 1 1,5 yaşından sonra bırakılmazsa oluyor.kızımın emme refleksi çok yüksek emzik olmasaydı napardım bilmiyorum
barlassko esma1012 gaza iyi geldiğini düşünmüyorum. En azından tanıdığım annelerde iyi gelmedi yani. Gaz için sizin yediklerinize dikkat etmeniz ve bebeğinizin karnını sıcak tutmaya dikkat etmeniz lazım. Ama bir çocuğunuz daha varmış Allah kolaylık versin inşallah rahat bir şekilde atlatırsınız gaz problemini. Unutmayın siz çok iyi bir annesiniz❤️
esma1012 barlassko şöyle sürekli ağlıyor ve memede susturabiliyorum neyden dolayı olduğunu da bilmiyorum sadece gaz problemi olduğunu biliyorum ondan dolayıdır diye düşünüyorum ondan emzik kullanmayı denemek istedim bu arada çok teşekkür ederim sizde öylesiniz 🌸🫶
Nesli123- esma1012 emziği bana rahatlık olsun diye verenlerden biri değilim, bebeğimin sadece uykuya geçerken ki sürecinde veriyorum ve kolayca uykuya geçmesini sağlıyor onu rahatlatıyor sakinleştiriyor. Gün içinde almak istemiyor emziği midesi bulanıyor sadece uykuya geçişti alıyor
sareceymer esma1012 mrh üç kızım var ..emzik kadar harika birşey olamaz ufak tefek dezavantajları dışında avantajı çok fazla..ilk kızımı emzikle büyüttüm asla dış yamukluğu bilmem ne yaşamadık hiç bir sorun olmadı ikinciye tutturamadim üçüncü emme reddi yasarım korkusuyla (diğer ikisi memeyi erkenden bıraktı bukez emzirebilmej için ) başta vermedim geç de verince asla tutmadı çok çok pişmanım ki birçok doktor öneriyor emziği en azindan olur olmadık yerde ağlayıp ortalığı ayağa kaldıran bir bebeğiniz olmaz 😂çok pişmanım emzik vermediğime bukez çok
smnbr esma1012 Benim doktorum bir yaşa kadar verebilirsin,1 yaştan sonra önermiyorum demişti Amerikan pediatri derneği de 1 yaşa kadar öneriyor Büyüdükçe zaten daha az gidiyo elin emziğe Uykudan uykuya veriyorum artık Onda da zaten yarıuykuda atıyor
esma1012 smnbr süreli ağladığı için vermek istiyorum beni emzik yapacak yoksa ki çok verme taraftarı değilim alışması açışından ama evde bir tane daha bebeğim var ikisi zorluyor haliyle
112canan112 esma1012 bebekler doğarken emme refleksiyle doğdukları için e tabii bir de sizin kokunuzu almak istediği için sürekli emmek istiyor.. o zaman da süt fazla geliyo kusuyor. O yüzden emzik çok güzel kurtarıcı oluyor benim tavsiyem kullanmalısınız.. bir de gazı olmasın diyosanız düzenli beslenme şart evet emen bebeği ne zaman isterse emzirin diyolar ama sürekli mideye bir şeyler girince gaz birikiyor ve kısır döngüye girmiş oluyosunuz.. yani özetle emzik kullanmaya başlayın ve beslenme saat aralıklarını düzenli tutmaya çalışın 🌼🫂