Arkadaşlar çok kötüyüm iyice kafaöa takılmaya başladı oğlum 15 aylık doğru düGün göz teması kurmuyor biZimle sesleniyorum sesleniyorum dönüp bakmıyor hiç bir komutumu anlamıyor adıyla sesleniyorum yok takmıyor çok hareketli zekide farkediyorm hareketlerinden ama bir gairplk var biliyorm yarına randevu aldm dayanamicam artk doktora götürücem ha birde sadece arada ba ba diyor ama babasına baba demiyor yani bağırarak o sesi çıkarıyor sadece 10aylıkken yürüdü geç konuşur dedi çevremdekiler sizcede garip değilmi hiç bişiye tepki vermemsi