Herkese merhaba kızlar. Ben para biriktirebilen biri değilim. Öyle eşim aylığı alınca harçlık filan genelde vermez. Kayinpederim haftalık alıyor ve haftaligini alınca bana 400 lira veriyor. Bnde bunları biriktirmek istiyorum. Ama ilçede oturuyo4um ve burada kuyumcular Aldığım zaman 10 dolar 300 lraysa 350 tl alıyorlar. Bende ilden bir kuyumcular almak istiyorum ama sürekli gidemiyorum. Anca eşimle gidiyorum onda da işten çıkınca tabi geç oluyor. Biri de bana mobil bankacılıktan yapsana dedi. Ben daha önce hiç yapmadım böyle bir hesap acmadim kullanmadım. Bilgisi olan birileri anlatabilir mi nasıl işliyor? İyi mi kötü mü? İyi yanları kötü yanlari nelerdir?