Prensescik 28 cıktı degerim doktor 2 günde bi artış olucakmı bakalım dedi deger düşük dedi inşallah yükselir strese girdim ya yükselmesse diye bnm gibi olan oldumu yükseldimi sağlıklı bi şekilde