Kızım temmuzda 3 yaşına girdi. Çok inatçı bir karakteri var tuvalet eğitimi fikrine çok zor alistirdim. O sebepten bu zamana kaldı eğitimi vermek. 1 hafta oldu çişini söylüyor genellikle bı sorunumuz yok. Bazen kazalar oluyor. Ama kaka.. kakayi bir kere tuvalete yaptiramadik. Hep altına yapıp söylüyor. İzin günlerimde dibinden ayrilmiyorum kaçırmayım kaka anını diye. 2 dk başka işe yönelince yapiveriyor 😩 gaz çıkardığında hemen götürüyorum oturtuyorum mümkün değil yapmiyor.napicam normal mi anormal mi bilmiyorum. Çiş fikrine de çok zor alıştı yani ilk çişini yapana kadar evde maymuna döndük. Bu ikinci eğitim deneyisimiz. Yaslandim ya