kimkibuu annemde var bir kaç ay önce çıktı . MR memografi ultarason vs şeyler çekildi ultrasonda 5 mm kist çıktı memografi de birşey göremediler ilaçlı MR istediler onu çekildi 20 gün falan oldu onun rapor sonucunu bekliyoruz ağrısı var beline falan vuruyo . Bu tahlilleri olmadan önce çok ağrısı vardı ve sanki çocuğu emzirmemiş de göğsü süt dolmuş gibi bir kabarıklı şişlik vardı kistin olduğu yerde dışardan bakıldığında kızarıklık vardı ama şuan sadece ağrısı ve kistin yeri belli göğsün kendi şişliği gitti beklemedeyiz … sizde ihmal etmeyin