momsipek 4. Ay gerçekten zor ölsem unutmam o ayı, ama geçince gerkenten geçiyor, biri 4 biri 2 diş çıkardı, su an gece beslenmesini kesiyorum tüm gece uyumuyorum sayılır, ek gıdaya başlamak savaş gibiydi ama hic biri 4. Ay kadar zor değildi ama bilin bakalım ne oldu 4. Ayda bende kendimi sorguladım annemi çağırdım ne kadar yardım edebilirse etti tabi o an anladım ki sorun bende değil sadece böyle olması gerekiyor ve oluyor ve geçiyor daha 10.5 aylıklar ve ben 2 bebekle çok rahatım yoruluyor muyum yoruluyorum ama rahatım yedikleri içtikleri yattıkları kalktiklari yaptıkları belli hepsi geçecek sizde bir sorun yok bu yaşadıklarınız çok normal büyük ihtimalle çok da güzel beceriyorsunuz ailenize gidin 1-2 hafta dinlenin tabi ki en büyük hakkiniz ama hepsi geçecek bundan daha zor daha büyük atakta yok eğer daha çok zorlanıyorum büyüdükçe diyen varsa unutmuştur yaşadıklarını annelik işte, hepsi geçecek güzel günler eğlenceli günler çok yakın